motortocht vervolg - Reisverslag uit Buôn Kô Sir, Vietnam van Peter Elsen - WaarBenJij.nu motortocht vervolg - Reisverslag uit Buôn Kô Sir, Vietnam van Peter Elsen - WaarBenJij.nu

motortocht vervolg

Blijf op de hoogte en volg Peter

01 Januari 1970 | Vietnam, Buôn Kô Sir

Fotovervolg

  • 05 Augustus 2016 - 17:51

    Angela:

    Cool op die moter echt een chille reis.
    Je ziet zo veel van de mensen en leert veel van de cultuur.

    Die koffie lijkt me iets minder lekker ik hou het wel bij d.e.

    Groetjes van jullie koffiezettertje.

  • 05 Augustus 2016 - 21:47

    :

    Ja dat is echt super leuk op de motor, je ziet heel veel. Je gaat op plekken eten waar je normaal heel snel aan voorbij gaat. Jullie reis wordt alleen maar leuker. Het noorden is echt fantastisch. Enjoy.
    Groeten vanuit Polen

  • 05 Augustus 2016 - 23:29

    Wout:

    Dag Peter en Rieky,
    Ik lees nu pas jullie reisverslag, dus toch gegaan naar de Oriënt.
    Herinneringen komen weer boven als ik jullie belevenissen lees.
    Het wordt steeds skôner. Hanoi en omgeving zal je verassen.
    Nog veel reisplezier beide.

    Groet,
    Wout

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Buôn Kô Sir

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2016

Dalat

02 Augustus 2016

chi cu tunnels

01 Augustus 2016

Floating market

31 Juli 2016

Hoi chi min (Saigon) en Mecong Delta

01 Januari 1970

Hoian hanoisapa
Peter

59 jaar, gelukkig met Rieky volgend jaar al weer 35 jaar. Ik hou van de natuur, ben graag in de buitenlucht, ben sportief en werk in de gezondheidszorg. Omgaan met mensen vind ik leuk.

Actief sinds 26 Juli 2016
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 2345

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

26 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: